czwartek, 7 stycznia 2016

Ogłoszenie

Cześć.
Wiem, że każdy z Was nie dysponuje dużą ilością czasu, ale proszę, aby opowiadania były dłuższe i pisane bardziej uważnie. Uszanujcie to, że ja też nie siedzę tutaj całymi dniami - poprawianie tego, co napiszecie, naprawdę wiele mi zabiera. Mam jeszcze jedną prośbę - byłoby mi miło, gdybyście wszystkich tekstów nie kierowali do mnie. Możecie je przecież pisać sami, czy prosić o dokończenie kogoś innego. (:

Jeszcze małe co nieco, do zastosowania. Jeśli piszecie dialog, proszę NIE robić tego w ten sposób:

-Hej,co tam?-powiedziałem.
-Właśnie wybieram się na polowanie,witaj!-odpowiedziałam z uśmiechem.

Taki mały apel, o używanie przycisku na klawiaturze, jakim jest spacja, po myślniku, np: - Hej, co tam?, a także przed przecinkiem. 

Dodatkowo, wplatajcie w to, co mi wysyłacie jakieś opisy; terenu, postaci, pogody, Wasze uczucia, itd., a nie same wypowiedzi.

Osoby, które nie zastosują się do moich zaleceń, dostaną upomnienie, a ich opowiadanie nie zostanie dodane na bloga.

~ Fado/Paul

2 komentarze: